All the crazy shit I did tonight...

Hejsan! Festivalen igår var INSANE! Först gick jag och Alice hem till henne och åt. Sedan gick vi ner till festivalen och hälsade på massa härligt folk. Vi gick med några av Alice kompisar från Bjuv, men sedan träffade vi Milton, Oliver, Dennis och Jimmy. Vi gick med dem hela kvällen sen träffade vi Julia, Julia, Karin, Linnea och Cassandra. Då skulle några av dem åka någon karusell. Så jag Alice, Milton och Jimmy till MC och sen skulle Jimmy hem så vi följde han hem. Efter det hände en liten tråkig sak. Så då blev vi så ledsna så vi gick och köpte lite tröstgodis sen tog vi farväl av Milton och satte på en film som heter "She's the man". Riktigt rolig film. Jag åkte ifrån Alice idag vid halv två och sedan dess har umgåtts med mina kompisar från Göteborg. Vi har badat i vattenspridaren, lekt sniglar mm. Imorgon ska jag in och kolla på Amanda och Lisa som ska delta i finalen i Stjärnjakten. Sen får jag se vad jag ska göra. Hörs senare! /Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0