Can you see me?

Hejsan! Bloggningen har varit på topp.... eller inte. Jag har i alla fall haft hemstudier igår och idag och då sov jag hos Vilma. Det har varit jättemysigt. Idag var vi i stan och då fick jag med mig ett jättefint linne. Imorgon ska jag tillbaks till skolan och sedan efter skolan är det FREDAGSMYS! Wehooo. Om inget mer händer så hörs vi väl imorgon! Ha det bra!
/Emilia


It's a beautiful day...

Gårdagen började i kaos och slutade helt underbart! Jättestressig morgon och allt, usch! Men sedan fick vi sluta klockan 12 för att niorna hade nationella. Sedan åkte jag hem. Efter ett tag kom mamma hem och då satte vi oss i solen och bara myste. Lite innan halv åtta så började min träning. Vi hade en riktigt rolig dansslinga som vi ska "bygga" på nästa gång. Idag så går jag i skolan till 3 och sedan är det friträning. Efter det åker jag och pluggar SO. Yey eller inte! Vi hörs.
/Emilia


New in closet...

I förra veckan så fick jag hem mina kläder som vi beställde från Zara. Jag fick ett par spetsshorts och en skjorta.
/Emilia


Sjukaste helgen på länge...

Som ni ser på rubriken så har denna helgen varit helt insane. Det börjar på fredagen med att en i min klass drack tre energidrickor. Just den här personen är lite "allergisk" mot socker. Det här ledde till att han blev så hypad så att han inte kunde sitta still. Så jävla sjukt. Sedan på lördag var det tävling och det kunde inte gå bättre:
Singel: 2:a, prick på första tävlingen hade jag inte räknat med.
Par:2:a, äntligen fick jag och bästaste Jaz vår första prick i paren.
Sedan igår var det träning från 11:10 till 16:30. Fast jag dansade inte hela tiden utan jag hade en paus. Imorgon så ska vi ha indoor walking-pass på idrotten. Haha fan vad kul att se vår klass göra det. Åhh herre! Yes så vi hörs väl imorgon efter jag har tränat!
/Emilia


Party and summer...

/Emilia


I wanna know your name...

Hejsan! Känner att uppdateringen har varit på topp...eller inte. Jaja, jag lovar att det ska bli bättre. Just nu sitter jag på danshuset. Ska träna sen. Tävling på lördag i Tidaholm. Denna gången åker faktiskt min bror med till tävlingen. Det ska bli jätteskoj. I alla fall så händer det väl inget speciellt i veckan, bara träning och plugg. Om det händer något så skriver jag det i alla fall här på bloggen. /Emilia

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-1/3077205/images/2012/pic_192862638.jpg" class="image">


RSS 2.0