Stop that...

Hejsan!!! Just nu sitter jag i bilen påväg till SM. Det ska bli så roligt, i alla fall så ska vi stanna i Gränna och köpa POLKAGRISAR! Men nu ska jag äta mer godis och så hörs vi senare.

Emilia


What goes around comes back around...

Hejsan! Tänkte först bara säga tack till Victoria som har fixat bloggdesignen, du är bäst hjärtat! Imorgon kommer jag åka till Street-SM. Imorgon åker även min mamma till Oslo, hoppas man får några presenter. I alla fall så hörs vi imorgon, antingen på morgonen eller när jag sitter i bussen.

Emilia


NY DESIGN HAR PÅBÖRJATS

Ifall Emilia's design ser lite knas ut nu den kommande halvtimmen är det pga att det har påbörjats en renovering (makeover på bloggen )

Kram 

/http://victoriasegna.devote.se


I don't want this any more...

Hejsan! Just nu sitter jag på Danshuset och ska träna senare inför Street-SM :D vi hörs senare

Emilia


I am a fucking rockstar...

Hejsan! Idag ska jag träna inför NM! Untz untz untz! Hörs efteråt

Emilia


You are my favorite movie...

Hejsan! Idag var det öppet hus. Det slutade klockan ett. Efter det gick jag och Vilma i stan. Vi fikade och gick i massa butiker. Jättemysigt. Tack för en trevlig dag!

Emilia


I'm out of control

Hejsan! Imorgon ska vi ha öppet hus på skolan. Så vi ska ha tre lektioner -,- iallafall så tänkte jag fota vad jag har för dagens outfit imorgon. Vi hörs senare

Emilia


Do you wanna piece of me?

Hejsan! Känns som att jag är lite dålig på att blogga. Design kommer komma inom snar framtid, dock inte av mig. Det kommer säkert bli jättebra. I alla fall, imorgon kommer lite outfits och lite uppdatering. Vi hörs sen

Emilia


Work it harder, make it better, do it faster, makes us stronger, more than ever hour after, our work is never over.

Hejsan! Idag har vi hemmastudiedag. Är snart klar med läxorna. Efter det så ska jag packa och sedan åker jag till Amanda för att sätta på mer swarovskistenar på våra pardräkter. På fredag morgon blir det att jag åker till Falun för att tävla. Ska bli riktigt roligt, men nu får jag nog fortsätta med läxorna så jag blir klar. Vi hörs senare idag. Emilia

Come on skinny love, just last the end...

Hejsan! Ville bara säga tack för alla fina människor som läser bloggen och för alla fina saker ni har sagt om bloggen. Det värmer eftersom jag anstränger mig så mycket för att få det att funka! Sålänge bjuder jag på en bild från tävlingen i lördags.

Emilia


You got to pump it up...

Hejsan! Dagens tävling gick super!
Singelstreet: 1:a
Parstreet: 3:a
Gruppdisco: 2:a
Pardisco: 2:a
Jag är sjukligt nöjd. Just nu sitter jag på bussen med underbara Alice påväg hem från tävlingen i Göteborg. Om vi inte hörs ikväll så hörs vi imorgon. Puss

Emilia


TÄVLING!!

Hejsan! Imorgonbitti bär det av till Göteborg! Ska bli sjukt kul! :D jag hör av mig imorgon med resultat från tävlingen! Hörs sen

Emilia


I gotta feeling...

Hejsan! Träning idag igen med Girls Couture! Hörs senare


Just give me one night in Ibiza

Hejsan! Idag har jag bara slappat efter gårdagens hårda pass med Girls Couture. Hårt, men välbehövligt ;) Vid kl 18.00 gick jag och mamma och handlade och sedan gick vi hem och åt toast. Imorgon är det träning igen. Roligt höstlov -,- Tyvärr bir det så när man satsar hårt på sin dans. Tur är det att jag har underbara kompisar som stöttar en. Ha det bra så länge! Emilia

I´m coming home...

Hejsan! I söndags natt kom vi hem från STOCKHOLM!! Så jag har inte kunnat blogga så nu tänkte jag berätta lite om resan: Fredag: Vi åkte från Hässleholm prick kl 07.57. Vi kom fram till hotellet kl 12.00 och sedan vid kl 12.30 gick vi ut och shoppade. Jag shoppade ett par skitsnygga byxor, en jättegosig cardigan och en snygg tröja. Får visa dom i något inlägg. Sedan på kvällen gick vi och åt på Ciao Ciao Grande. Dom hade riktigt god mat. Efter det tog vi tunnelbanan tillbaka till hotellet som låg mittemot Centralstationen. Lördag: På lördagsfm gick jag mest och laddade till tävlingen. Vi åkte ut till Upplands-Väsby vid två. Jag började dansa vid fyra. Jag slutade som tvåa vilket var helt otroligt kul. Så nu har jag två prickar kvar till högsta klassen som heter Superstar. När vi sedan skulle åka hem från Upplands-Väsby så skulle tåget gå precis när vi kom dit, så vi trodde att vi skulle missa det. Men då kommer ett helt jävla gäng som var utklädda springades bakom oss som också skulle med tåget så då började vi också springa så vi kom med det tidiga tåget. Söndag: Gick vi i Gamla Stan. Jag fick även ett par nya dansskor av mamma. Vi åkte hem ca kl 16.15 och vi skulle egentligen varit hemma kl 20.00, men vi var hemma 20.30 i Hässleholm. Idag så ska jag träna med gruppen för att det är tävling på lördag. Vi hörs sen! Emilia

RSS 2.0