I´m walking on sunshine



Detta kommer jag definitivt bära i sommar!
/Emilia

Du måste flytta på dig...

Hejsan! Riktigt bra dag igår. Först så syslöjden var riktigt mysig, bara en gång kvar med hela gruppen. Sen åt jag och Vilma lasange på Mezo. Jättegott! Efter skolan åkte jag och Victoria till Väla och bara gick runt och kollade. Sen när jag kom hem från Väla så körde jag ett träningspass för att bygga muskler och träna upp min spänst. När jag kom hem därifrån så lade mina tyger och väntade på mig. AHHHH jag blev så glad så nu ska jag till sömmerskan snart och börja sy. Och sen så är det riktigt fint väder ute, allt är bara så underbart. Love My Life! Hörs imorgon
/Emilia


Everybody clap your hands...

Hejsan! I helgen var det SM. Det gick väl någorlunda bra.
Grupp: 2:a och gick upp i A-klass
Singel: 25:a
Par: 11:a
Igår sen när vi hade tävlat slut åkte jag, mamma och pappa till Freeport och jag fick en Odd Molly- blus. Kommer bild senare. Eftersom alla tävlingar är slut nu ska jag ta tag i mitt bloggande. Nu jävlar, SOMMAR 2012 ÄR DU REDO? NU KÖR VI
/Emilia


RSS 2.0