Happy New Year...

Hejsan! Skriver detta inlägg nu eftersom jag förmodligen inte kommer blogga vid tolvslaget, men jag tänkte bara visa dagens outfit och säga att jag är så glad att ni följer denna bloggen. Det är ni som får bloggen att fungera, utan er hade denna bloggen inte funnits. Så stort tack! Vi hörs nästa år!
/Emilia


We will fade into to darknes...

Hejsan! Idag har jag inte gjort någonting. Riktigt skönt med såna dagar. Imorgon är det nyår och jag ska sitta hemma ensam som en liten tönt med mina föräldrar och deras kompisar, kul -,- Kommer väl inlägg imorgon om vad jag har på mig och mera och om man räknar med morgondagen så är det 3(!) dagar kvar till min födelsedag, WEHOOOO This is what I am made of! /Emilia

I was born this way...

Hejsan! Idag har det inte hänt så mycket, imorgon är det träning igen och om ca 5 dagar så fyller jag år! Längtar som in i. Hörs imorgon

/Emilia


Ju mera dom spottar på mig, desto snabbare kommer jag blomma...

Hejsan! Det här köpte jag igår på mellandagsrean: Jacka Esprit 550:- Blus Lise Sandahl/Fröken Ethel 250:- Skor DinSko 500:- Fick även en förtidig födelsedagspresent, men den får ni inte se förrens jag fyller år ;) /Emilia

Du är mitt allt, Nathalie

Hejsan! Tycker att alla mina läsare ska kolla in på min älsklings blogg: http://www.nathaliebengtsson.blogg.se/ /Emilia

Få aldrig en tjej att falla för dig om du inte är beredd på att ta emot henne..

Hejsan! Idag har jag inte gjort någonting, förutom att jag var ute och gick med mamma en sväng. Imorgon ska jag och mamma gå på mellandagsrea. Vi får väl se om jag kan få något av henne ;) I alla fall så hörs vi imorgon. Det fick bli en fin bild på mig och Emmie. /Emilia

All I want for christmas is you...

Hejsan! Tänkte bara berätta vad jag fick:
USA tröja
USA shorts
Kofta
Haremsbyxor
Mjukisbyxor
Mysskor
Böcker, Elsas mode och Elsas värld
Två BHar
Presentkort på India
Två månaders spotify premium
En pälsbollsmössa
Pengar


I am titanium...

Hejsan! Just nu sitter jag i bilen påväg till mormor för att fira jul, mysigt! Har även på Spotify som är kopplat till bilen så det är värsta partyt i bilen. Kommentera gärna vad ni vill se mer av i bloggen. Hoppas alla får en riktigt mysig jul, skickar kramar till alla er bloggläsare som får bloggen att funka, kärlek till er. Emilia

You are a womanizer baby...

Hejsan! Idag var det de sista sakerna inför julafton som skulle fixas. Det blev även en tröja från New Yorker. Nu sitter jag med familjen och kollar på uppesittarkvällen. Mysigt värre. Imorgon är det JULAFTON! Vi ska åka hem till Mormor på dagen och sen ska vi ha en mysig "mini-jul" här hemma på kvällen. Hoppas alla får en god jul och sedan hörs vi imorgon med bilder på julklapparna!

Emilia


I can relate...

Bäst! Emilia

I am strong...


I had 99 donuts but a bitch ate one...


What goes around, comes back around...

Hejsan! Igår var jag med Vilma, vi hade det jättemysigt. Tack för en underbar dag! Vid kl 14.00 går vi på JULLOV, efter det så ska jag bara åka hem och mysa och fixa lite saker, hoppas ni får en härlig dag. Sålänge bjuder jag på en bild som jag redigerade precis.

Emilia


Come on baby turn the lights off...

Hejsan! Förlåt för att jag inte bloggat, från och med nu blir det ett inlägg om dagen MINST!!!! Just nu sitter jag hos våra kompisar och firar tidig "lille julafton" och snart ska vi öppna julklappar, fotar och lägger upp sedan. Bjuder på en riktig gammal bild så länge!

Emilia


You don´t know anything about me...


Did you think that you got me, well the answer is no!

Hejsan! Gårdagens outfit är: Byxor- Cheap Monday Linne- Only Kofta- Odd Molly, men det är Louises kofta!

Emilia


Vart jag mig i världen vänder...

Hejsan! NM gick riktigt bra, jag kom 29:a av 105 startande. Idag åt jag frukost, sedan badade jag i poolen på hotellet och efter åkte vi hem. Vi stannade på A6 center som är ett shoppingcentrum i Jönköping och vi stannade även på Gotteboet och köpte godis. Sedan har jag inte gjort så mycket. Vi hörs imorgon med kanske dagens outfit och annat. Emilia

Remember those walls I build...

Hejsan! Just nu sitter jag på hotellrummet och kollar på Idol. Imorgon gäller det för då är det Nordiska Mästerskapen. Ska bli så kul, är riktigt TAGGAD! Vi hörs imorgon efter tävlingen med resultat.

Emilia


Help, i have done it again...

Om du är kär i två personer samtidigt, välj den andra för du hade inte blivit kär i den personen om du hade varit kär i den första.


It goes a lot of bitches in my school...

Hejsan! Idag blev det julklappshandling med Louise! Mysigt, vi hörs senare.

Emilia


You and me together...

Hejsan! Idag har det varit skola och träning. Yey!!! -,- imorgon har vi idrottsprov, vilket jag inte pluggat till. Imorgon kommer även dagens outfit på morgonen, måste bli bättre på att lägga ut det! Oj vad långt detta inlägget blev, jaja vi hörs!

Emilia


Kärlek är som ett gummiband, när den ena släpper får den andra ta smällen

Hejsan! Dagens outfit är:
Linne med detaljer på kragen- Vila
Tröja- Gina Tricot
Byxor- Cheap Monday


Turn me on...

Hejsan! Har haft för mycket att göra dessa två sista veckorna så jag har inte haft någon tid för bloggen, i alla fall om det inte regnar mer idag så ska jag och mamma åka till julmarknaden på Fredriksdal. Lite av en tradition, det är så mysigt att gå där och kolla på alla fina saker. Idag har vi även varit på Bolo och handlat julklapp till ******. Från och med nu ska jag bli bättre på att blogga, ni får skälla på mig om jag glömmer bort det. Ha en fortsatt trevlig helg Emilia

Tävling!

Hejsan! Tänkte bara berätta att det nu finns en tävling på www.gossips.se Tävlingen går ut på att man ska skriva om tävlingen på sin blogg/facebooksida. Sedan ska man välja vilken säck man vill ha, säck 1 eller säck 2. I säckarna finns det massor av priser. Sedan ska man kommentera inlägget på gossips.se Tävlingen avslutas 12 december. Lyckta till!

RSS 2.0