Tik Tok...

Hejsan! Idag fyllde jag år! Det började klockan halv sex, då väcktes jag för att firas. Jag valde att firas så tidigt bara för att hela familjen skulle vara samlad. Jag fick en vaniljfärgad hunky dory kofta som är ny för säsongen och en grön New Era keps. På eftermiddagen gick jag och mamma och kollade på bio. Efter det skulle vi äta mat på Haket med pappa och Philip. Men så klumpig som jag är råkade jag glömma min kofta som jag fick i julklapp i biografen så jag och pappa fick åka och hämta den medan Philip och mamma tog bordet som vi bokat på Haket. I alla fall så hittade dom koftan och kvällen slutade perfekt. Här kommer ett par bilder som jag redigerade på mina presenter.
/Emilia


Kommentarer
Postat av: vilma tapper

åh så fina saker, hoppas att du hade en bra dag emilia! loveu /v

2012-01-03 @ 09:42:55
URL: http://vilmatapper.webblogg.se/
Postat av: emilia stolt

Tack vilmis! Hade en underbar dag! loveu2

2012-01-03 @ 23:08:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0