Dag 5: Dagens outfit och Dag 6: En låt som betyder mycket

Hejsan! Förlåt att jag inte bloggat, men. Har faktiskt en ursäkt. Jag har dansat hela helgen. Camp Vinter var AMAZING! Och soarén var bara bäst. Min mamma och pappa körde oss upp och sedan åkte dom in genom Ullared på vägen hem. Jag fick då:
Rakhyvlar
Handduk
Avsminkningservetter x4
Druvsocker x2
Spegel
Ögonskugga
Nagellacksborttagare
Hårnålar x4
Totteband x2
Ett par vita strumpor och ett par svarta
Pads
En bok om London(!)
Mjölkchoklad.
Tänkte också bara säga att dagens outfit var lite svår att fota, eftersom jag bytande kläder så mycket. Så det blev det ingen.
En låt som betyder mycket för mig är:
Skinny Love- Birdy.
Nu har jag nog skrivit allt som jag missat i helgen. Vi hörs imorgon!
/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0