We will never stop until we reach the top...

Hejsan! I helgen var det tävling i Västerås. Det gick jättebra. Jag kom 1:a av 28 tävlande och gick därmed upp i den högsta klassen, Superstar. Vi flög upp på fredagen och sedan tog vi flygbuss ut till Västerås. På kvällen åt vi och tittade på Lets Dance med Åsa och Linn. Sedan på lördagen åkte vi ut till tävlingen jag var klar med mitt tävlande runt klockan 2, men vi stannade kvar och kollade på när Linn och Linnéa tävlade i street. Tävlingen var slut runt halv 11. Dagen därpå åkte vi tåg från Västerås till Norrköping. Sedan bytade vi tåg i Norrköping och åkte mot Hässleholm. Och sedan åkte vi från Hässleholm till Mörarp. Vi var hemma runt halv sex på kvällen och sedan tog vi det bara lugnt. Idag har jag ingenting planerat. Jag ska bara vila. Ska bli så skönt. Vi hörs senare!
/Emilia


Kommentarer
Postat av: Elin

grattis till 1:a platsen Emilia! :)

2012-04-02 @ 13:21:22
URL: http://elinmadeleneelgh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0