PÅSKÄGG!

Hejsan! I onsdagskväll var jag på en kvällsmottagning för att kolla var det var för något som satt i min hals. Jag fick ta ett halsprov och då fick jag reda på att jag har något slags virus i halsen. Så jag har inte gjort så mycket detta påsklov. Men i torsdags så fick jag mitt påskägg. Och i påskägget lade en lapp och på lappen stod det att jag skulle leta i min byrå och där lade den sista boken av Elsa-triologin, Elsas hemlighet. Så jag har suttit och läst i den och sen har jag ätit godis när jag inte har haft ont i halsen. Så just nu går jag bara och väntar på att det jävla virus ska komma bort så jag kan bli frisk. Åhh. Om inget roligt händer så hörs vi väl imorgon!
/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0