Just like the alphabet. Bitch, I come before u...

Hejsan! Anledningen till att jag inte bloggat nu på typ någon månad eller två är att jag har inget att blogga om. Bara mitt tråkiga liv, sova, äta, plugga, träna, sova, äta... Jaja, men nu har Hanna varit på mig att jag ska blogga så jag ska bli duktig och göra det. Inatt ska jag i alla fall åka till ÅMÅl och träffa alla härliga dansare igen. Åhh det är nästan det bästa med tävlingarna förutom att tävla såklart. Jag ska tävla i streetsingel, streetpar och discogrupp. Jag får inte tävla i discosingel och discopar eftersom jag är i för höga klasser för att få tävla på regionstävlingar. Men under par och singel så ska jag och mamma hjälpa Linnéa med att vara lagledare. Blir inte så mycket att göra eftersom alla tävlingsdansare på Danshuset är så duktiga, men om de behöver hjälp så hjälper jag gärna till. Tävlingsresultat kommer under dagen imorgon!


/Emilia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0