6. Mitt favoritplagg 7. Den människa som betyder mest i mitt liv. 8. Vad jag använder för produkter på vardagar 9. Mina favoritmärken 10. Dagens outfit 11. Tre saker jag önskar mig 12. Mina drömresemål 13. Ett "citat" som jag gillar 14. En bild du "ä

Hej.
6. Mitt favoritplagg är en kofta från Hunkydory
7. Alice betyder så otroligt mycket för mig. Hon är min absolut bästavän.
8. Jag använder Clerasil, Parfymen Heat av Beyoncé, Deo från Dove, Puder från MAXFACTOR, Rouge från Isadora, Mascara från Maybeline och Eyeliner från Artdeco.
9. Mina favoritmärken är Hunkydory, Zara, Lise Sandahl, Topshop, Spira, Vintage by Fé och Monrow.
10. Ni får ingen dagens outfit för jag ser ut som ett vandrande helvete.
11. Jag önskar mig ett Liebeskind bälte, ett par VictoriaSecret hotpants och ett par Hunter gummistövlar.
12.Mina drömresemål är New York, Paris och London.
13. Ett citat jag gillar.
14. Ego som jag är, men jag tycker den är så fin!
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0