I just came to say hello...

Hejsan! Tänkte försöka en gång till med en sådan här "dag- grej". Ända skillnaden är att denna listan har jag gjort själv. Klapp på axeln Emilia :) I alla fall tänkte jag sätta igång på en gång så här får ni listan:
1. Mina favoritdansare
2. Två av mina favoritmodeller
3. Mina topp tre modetidningar
4. En vanlig dag i mitt liv
5. Hur jag ligger till i mitt tävlande.
6. Mitt favoritplagg
7. Den människa som betyder mest i mitt liv.
8. Vad jag använder för produkter på vardagar
9. Mina favoritmärken
10. Dagens outfit
11. Tre saker jag önskar mig
12. Mina drömresemål
13. Ett "citat" som jag gillar
14. En bild du "älskar"
15. En video på mig när jag dansar
/ Emilia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0